Min vän

Detta är min vän som jag tänkte kanske behöver lite hjälp på traven med att hitta den rätta i livet. Tyvärr skriver hon inte detta själv så jag kommer bara lägga fram det som en beskrivning från en nära men utomstående vän.

Förutom att vara mycket framgångsrik i sitt yrke som gör att hon inte har mycket tid över så är hon en mycket ödmjuk och godtrogen person. För sin ringa ålder har hon ett tilltalande och mycket moget utseende. Intressen skulle förutom arbete vara att stryka tvätt och övrigt pyssel i hemmet, gå långa promenader i skogen. Gillar inte att träffa nya människor så en mycket fin garanti skulle vara att du som man, det är det främst hon vill ha, får ha henne för sig själv. Hon är inte svartsjuk men väldigt noggrann. Rutiner spelar mycket stor roll då hon lätt kommer ur balans och får migrän i 3 dagar, men därmed tillkommer en mycket stor trygghet i livet både när det gäller tider och att självklara sysslor i vardagen alltid blir gjorda. 
Största dröm är att träffa en man, helst, och binda sig. Att flytta utanför stan och kanske till och med eventuellt testa det spännande lite amishinspirerade sättet att leva. Alltså utan el och telefonnät. Förutom detta är ett krav att man blir medlem i det frikyrkliga samfund hon är aktiv del och andra predikant i.

För kontakt lämna kommentar så vidarebefordrar jag detta till min underbara vän. Skriv gärna varför just DU skulle vara den rätte (hellre en den rättA) och lite om dig själv. Tack på förhand.

Min fina vän

Kommentarer
Postat av: pernilla!

jag är ingen man, men intresserad av tove är jag minsann! :)

2008-12-30 @ 16:31:27
URL: http://pernilla-pernilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0