doeh..

vad trött jag är på allt. idag kom Julio till Sverige vi ska pplåta... jag har inte organiserat något känns det som trots att jag försökte massor några veckor tidigare.. då han också skulle kommit några veckor tidigare.. nu känns allt åt helvete, ingen inspiration ingen lust... välkommen hit hjärtat

Sjuk sen en vecka tillbaka. också väldigt stimulerande. Varit hemma två dagar från jobbet o varken tjänat pengar eller fått något gjort. Jävla lyckat när rummet ser ut som ett tredje världskrig utspelats just här.

En jävla faktura till har jag fått tillbaka, cp människor. Jag går o är typ den pankaste arbetande människan... irriterande.

Noll i skallen, luft i bollen. Jag vill fan bli frisk så kankse, kanske det blir bätre. Just nu är jag så sur på världen så det finns inte. 

O Peter, fy fuck. Livet är så orättvist. Hur fan bearbetar man dödsfall? o vadå fall, han är, VAR, inget jävla fall. Usch livet är så jävla jobbigt. Jag är så trött. Jag borde orka mer o hålla huvudet högt, men jag orkar inte. Det är så mycket som tar emot att jag bryr mig inte alls just nu, 

Vill lägga mig i sängen igen somna gå o jobba o sen hem till sängen igen. inte prata inte tänka inte känna. Sova o jobba.

Njut av helgen!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0