Micke Mårtensson

Hejsan, det var länge sedan va? Sitter hemma hos min fina vän Micke på Kungsholmen. Han har fått jobb på Astrid Lindgrens Värld i somras. Det är jättekul! Åk dit, gjorde jobb där -07 o det var superfint!!!

Vi sitter som sagt här och dricker lite bubbel, mamma vet bara att jag fikar. Jaja, det vore ju inte första gången.

Tove kommer gästblogga här lite som jag vet hon planerat. Men hon skriver dom ju aldrig, o känner själv att jag inte skrivit så mycket senaste tiden.

Jag var i Fjällen en vecka o lärde mig åka snowboard, suck you all fuckers i Barcelona som tyckte att jag bara var fjolla. Jag var en gud på brädan. Haha lite självförstroende.

Magnus var med. Vilken fantastik människa. Är ju lite labil och ganska mycket konstnärs-själv och han är mer Svensson. Men vi hade ju kul den dagen han var med och åkte en dag i alla fall.

Jobbade på Singing Bee i söndags, det var fint det. En av dansarna pratar spanska o jag fick föra diskussion med henne. Det var kul men otroligt fjantigt nervöst att pröva det lilla knaggliga jag minns av spanskan.

Alex kommer hem imorgon, eller idag? Han ska hem till Sverige en stund i alla fall, borde antagligen ta en öl med honom någon kväll innan han åker tillbaka till Barna ikväll. Saknar Barcelona fortfarande men inte länge till. Ska i alla fall dit väldigt snart och även till Turkiet i slutet av mars. Jag o Metha och Tukriet som inte ens visat sig ha OKEJ vin. Ölen stranden och solen gick bra i alla fall. Dock måste jag ha med större kläder denna gång eftersom turkarna blev helt skogstokiga. ALLTSÅ inte för att jag hade små förra året, men i år blir det collegetröjor.

Puss o kram på er, inga tankar inga åsikter denna gång...bara uppdatering. Platoniskt och ointressant men ändå skönt att skriva något.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0