strunt samma då...

Ligger i min säng. Har inte sovit nästan någonting i natt, men kan ändå inte sova. Funderar i och för sig en del, inte för att det skulle vara en engångsföreteelse.

Jag vet inte riktigt hur jag ska forma livet just nu. Det känns ju ganska framgångsrikt att ha hunnit med en del i alla fall. Jag gör det jag vill göra. Men nu börjar mitt hav av idéer torka. Jag vet inte hur arbetsveckan ser ut än kanske mer än dagen innan. Det stör mig däremot inte men det vore skönt att veta att man kommer ha råd att leva. För som det ser ut nu så är det inte möjligt. Jag klarar mig i en månad eller två till sen är det illa. Jaja, jag kommer ju alltid på något, aldrig har jag gått lottlös om jag inte själv valt att gå utan lott.

Jag har hängt med Mixi. Igår var vi ut en sväng. Jag, Björn, Mixi, Andreas och Niklas. Hela bunten... det var faktiskt trevligt. Det var till och med jättekul. Det var ett så speciellt dygn det dygnet. Jag hade jätteroligt... och det är jag tacksam för. Sminkade en tjej i butiken som på min väg hem från Mixi. Hon blev superfin, om jag får tycka. Snorar o har ont i halsen dock. Suuuuurt...

Jag har varit sååå mycket singel denna vecka. Nej inte dejtat eller något sådant, utan bara varit väldigt själv och spontan. Sådant gillar jag. Jag har varit supersnyggt stajlad då vi var på eventfesten för releasen av nya hudvårdsmärket av Caroline Winberg tillsammans med Stockholmsgruppen. Kändes mycket viktigt och fint. Sedan låg jag en hel dag och var allmänt äcklig, sann, bakis och allmänt Nina i hela dess prakt, sådana dagar jag älskar mig själv. Jag är nästan alltid snygg bakfull. Det är hemskt men sant. Så skön och bekväm i livet... vandrade runt i Mixis lägenhet i för lite kläder men bara var. 

I alla fall så tänkte jag avsluta min vecka med att imorgon raka benen, göra fotbad, ansiktsmask... ja, en sådan slapp dag där man bara tar hand, så att när jag går till butiken på måndag kommer känna mig som en pånyttfödd människa.

Flickor ta hand om er själva, pojkar ta hand om alla flickor!
Kram o klappen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0