nytränad

Har varit ute o joggat. Det har jag inte gjort på länge. Någon gång i Barcelona men jag blev ju bara sjukare dagen efter så det var svårt att hålla igång där. Pratade med Mr A idag. Han har det bra, jag med. Vi gömmer oss för våra problem och ser till o ha en hell of a time under tiden vi kan. Rätt sätt att leva, eller? Det var ju detta med problemlösning, men det är så jag är van att ha det och blir desto mer stressad då saker och ting inte snurrar.

Funderar på att så snart som möjligt ta några dagar i Barcelona. Måste nästan. Saknar mina kära och kan passa på att köpa smink till de som skulle vilja ha.

Först ska det bli ordning på saker och ting. Har börjat fixa med deklarationen. Nu jeklar blir förändring i livet. Ska studera. Magnus tycker jag ska bli målare. Kanske det kanske. Tänkte mr A skulle lära mig att bygga hemsidor. Det är kul, en stund. Precis som allt annat.

Har varit några dagar i Linköping. Det var skönt. Mina fina syskon har det bra. Jag har handlat mer pärlor. nu ska jag hoppa in i duschen och lägga ansiktsmask därefter sedan ska jag lägga mig och pärla.

Puss o kram till alla. En extra hälsning till Micke, du är fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0