det sjukaste

har hänt och hela mitt huvud snurrar av virvelvinden inuti. Japp, det är det sjukaste. Haha fy fuck... vad gör man? Nä jag vet inte.. oj oj oj denna stackars hjärna behöver sova. Dagen har varit lång, men snart tar vi över världen. Lite hjälp på traven skadar inte men wtf kämpa är kämpa ska börja bygga min barriär för motståndet jag kommer att möta...


Jag förlorar aldrig. Jag vägrar, jag har förlorat en gång och aldrig igen ska det gå så långt. Håller mig själv hårt i handen och hjälper mig själv genom detta virrvarr så träffar jag mig själv på mållinjen. 

Ordbajsat idag med då, men jag kan för första gången inte få till uttryck nog för allt som hänt och kommer att ske. Allt tog en spännande tragisk bekräftad förlorad underbar och hoppfull vändning idag. 

Nu måste jag sova... 2 o en halv timmes sömn innan jobb var inte att rekommendera...

Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0