bogota

JODERRR que me siento bien aqui, me siento feliz. Lyssnar pa dont you cry med guns and roses just nu. Fint det horrni!! Okej sa jag ska i viss mening ge mitt liv mitt namn mitt allt till nagon annan, det ar en galen tanke i sig. Det ar int eforsta gangen jag gor nagot galet heller, men detta maste vara varst. But youll be allright now suger.... jepp som vanligt da nar jag inviger nagot nytt i mitt liv. Aven gallande personer. Okej en tanke i taget trots att 100 tusen passerar, det ar sa svart att vaxla sprak. Men okej nu ksa vi snart sova.. Javier ar antligen klar med sin sista tatuering or dagen o alkoholen ar slut... oooo lite oasis att lugna ned sig till ocksa trots att jag kanner mig hyperaktiv...

Kommentarer
Postat av: janna

me alegro bonita!

2009-11-16 @ 20:34:45
URL: http://unaciudaddelocos.blogspot.com/
Postat av: C

kan du inte höra av dig?

2009-11-27 @ 17:51:50
Postat av: n

C, till vem?

2010-02-28 @ 04:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0