Jävla skitinternet

3 gången jag ska försöka skriva något här. Safari stängs ned när jag ska ladda upp bild. Vad är det för fel med min dator? Jag har ju tagit bort massor och virusscannat men inget är fel... HALLÅ??!!

Jag har bestämt mig för att inte äta på några dagar. Min magsjuka går ju inte över med bara soppa så jag gör som läkaren sade åt mig sist jag var såhär, ät inte på en vecka drick mycket vatten och svart te. Gott.
Dricker hemblandad vätskeersättning vilket är:

1 liter vatten

6 tsk socker

1/2 tsk salt

Koka upp vattnet, låt det kallna blanda ned socker och salt. Mumma. Inte.

Stackars Mauricio, han kommer inte ha det kul med mitt humör. Mitt humör sist var hemskt. Hehe. Förlåt redan nu. Speciealbeställt värre än pms-humör med snabbexport från helvetet. Ladda hem spara och njut.


Har så mycket idéer, mindre material och minst med inkomst. Men jag har en del att ta tag i i alla fall. SKa prata me Mauro om att få hit en symaskin annars får jag sitta och jobba hos Mayda. Grejen är att jag inte vill dela med mig av mina idéer. Vill köpa pärlor och göra halsband. Kanske ska be mamma skicka hit mina. Men det är ju så billigt här. Men inget är billigt utan pengar. NEED SOME WORK, por favor...


Okej nu ska jag titta på inspiration. Svejs

Kommentarer
Postat av: Ann

Min safari stängdes också ner när jag använde den för att blogga, testa att ha firefox som din webbläsare istället, funkar bättre för mig.....



Kram kram!

2010-02-24 @ 23:38:31
URL: http://anniethings.blogg.se/
Postat av: n

tack för tipset Ann!!

2010-02-28 @ 04:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0