Så försvann hann....

...in i drömmarnas värld. Den vackraste mannen på jorden (som inte är mina bröder) sover här precis bredvid mig. Han är mycket populär bland tjejerna här i Colombia och har mer eller ännu mer alltid varit. Men denna man vill sova bredvid mig, vill heta Hultman i extranamn ochh jag vill heta hans. HALLÅ SKULLE JAG VARA 23 NÄR JAG TRÄFFADE DEN BÄSTA MÄNNISKAN I  MITT LIV??????? Jag vill leva lite till och han också, men vi har träffat varandra.... Jisses Nina Hultman skriver detta jag har inte riktigt kommit överens med det psykiskt, men jag är faktiskt kär. Jag är faktiskt någons flickvän.... Vi bråkade ikväll och det var värt, det var mest jag som bråkade... Vet inte varför jag behöver bråka, men han bråkar bra med mig.
Mauro är min älskling!!!<3 Världen, Nina är kär
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0