rödtott

Jepp, färgade håret i veckan. Gött det. Nu är det rosa/rött. Meningen var Arielröd men i och med att jag är så ljus och vi blev tvungna att blanda färger för att det inte var nog av de han hade så vart det som det vart.
Men det är rätt fint jag gillart helt enkelt.
Skittelefon. Har med min gamla sonyericsson hit till colombia grejen är att bluetooth fungerar inte. Och min kamera stal dem ju så jag kan inte visa något som händer i mitt liv för ngn där hemma nu. SKIT!!!
Jag vill ha min kamera :( Well well, what to do. Kommer bli svårt att få tag på en ny eftersom jag inte kommer ha pengar över när jag kommer hem.
Idag fick jag i alla fall uppehållstillstånd till 5 maj. jag är överlycklig. Jag är så kär i Mauro, kan inte tänka mig själv.
Min mage gör ont... vi åt bönor igår vet inte om det kanske är därför.. black eyed peas.
Saknar min familj... vill de ska vara här. Jag vill vara med dom Och jag vill att Mauro ska lära sig svenska så han kan prata med dom och förstå varför jag älskar dem så mycket. men men.. vi är långt därifrån just nu. kanske skulle börja med engelska. Eller jag vet inte... Vad är bäst, åka till Sverige och lära sig svenska eller åka till Sverige och lära sig ett språk som fungerar mer eller mindre överallt, vad börjar man med?
Nu ska jag se på Law and order... goodnight sleep tight wake up bright in the morning light to do whats right... sen kommer ajg inte ihåg mer
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0