från myspace

 Jag har fått världens skratt och äntligen nyktrat till efter gårdagens bus. Se detta oemotståndliga erbjudande:

 

 

hello

Brödtext:

MY NAME İS ERSİN.I'm FROM TURKEY...
MY MESENGER ADDRESS ADD ME :@hotmail.com

I liked very much than you did . You added me . I think come spain. Tongue education for . Summer bear correct .spain for turkey visa and passport procedure necessary. One a lot of money necessary . spain come for .I want to meet . spain compatriot one girl with get married want . Do you want to get married ? I wait for you to turkey . Guest become . To take the holyday . Hotmail address open itself . Yahoo Mesenger add me . Speak alive web cam.
My address 2 piece there . Add me . Alive speak .
add me :@yahoo.com.tr
other my adress: @hotmail.com 

 


Kommentarer
Postat av: Smeg

ha ha ha du i turkiet tjoho

2008-12-17 @ 10:05:06
Postat av: N

jo tack det känns ju lite lovande eftersom jag likt en hänganordning för kläder fick skyla hela min framsida efter morgonpromenad på stranden... mycket mycket lovande.. hehe men denna man kanske beskyddar mig

2008-12-18 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0