Gårdagen

Usch vad jag inte vill lämna min minimala men oerhört sköna säng just nu. Fullt förståeligt efter 3 glas vin med Maria på Soakbar igår. Ääääntligen träffade jag min kära vän igen. Vilken jäkla babe hon är. Nu ska vi fira nyår tillsammans på något som verkar vara en snygg fest. Hur sjutton ska jag samla till hennes glans?  Det löser sig säkert, om inte annat blir de lösfrallor, extensions, glitter, urringat och rött läppstift, mohahahaha. Nä inte hela paketet

Blev sminkad av Natia igår. För att vara så outbildad har hon en grym känsla för färg och form. Däremot så gillade inte mitt ansikte allt pill och jag blev helt svullen. Mina ögon var knallröda, detta innan vinet, och när jag tog bort sminket blommade hela ansiktet rött...kul... gråter så in i bomben bara nu när jag varit vaken 20 minuter.

Paula är sjuk och har avbokat sin kvällssminkning. Har en sminkkurs idag, det blir kul och som sagt så är det butiken som gäller idag igen. Eventuell lunch med Maria och middag och några öl med Emelie ikväll. Världens schema. Måste hitta mig en väska.... Har inte tagit tag i det ännu. Shit får sy mig en påse annars hehe, som i ettan på Folkungaskolan... då tyckte jag att jag var tuff.

Gårdagens Tove är när hon var i en fin chokladbutik med, jag tror det var hennes bror och någon mer, så tittar hon på förpackningen av en chokladkaka där det står 56% och säger, "Åh, titta är det rea?"

:)

Ha en bra dag nu måste jag gå upp...

Kommentarer
Postat av: Lodenborg

BABY!!! vad gullig du är!!! Ska bli kul att gå dit med en babe som du!!=) fan vad kul vi ska ha, tack för igår!! pusss

2008-12-19 @ 14:18:12
Postat av: Andra Maria

Lodenborgskan i all ära, men det är klart att du är sån pingla att du kan mäta dig med vem fan som helst! Puss på dig. Ps. Tack igen för halsbandet. Gör reklam för dig i värmland under jul.

2008-12-20 @ 09:11:51
Postat av: N

vad fint jag tackar själv för de fina orden:) Hoppas du trivs med halsbandet, och självklart får en fantastisk jul!!

O tack själv Maria L, det var jättemysigt att se dig!! Vi ses snart!

2008-12-20 @ 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0