Knäck och ischoklad

Uschan, vad trött jag varit idag. Satt hos Christoffer hela natten, drack lite rödvin och prata skit. Städa hela kvällen igår och diska och förberedde allting. Vid midnatt skickade jag sms till familjen som satt i bilen på väg till stora staden och skrev att jag gått ut. Jag släckte ned hela lägenheten, tände ljus, satte på en julskiva i form av opera (:S) värmde glögg och väntade på att de skulle dyka upp. När dom kom överrsakade jag med nybakade lussebullar och glasyrade pepparkakor. Då vart det glada miner. Jäjä, idag var jag och Jenny på stan. Stresshandlade mina två sista klappar. Till Sofia och Mats... Sofia har gått och gömt sig på sitt rum vi andra syskon Hultman/Pettersson har klätt julgranen gjort ischoklad och knäck. Nygifta paret Sandin har stängt in sig på sitt sovrum de också men för klappinslagning, sägs det i alla fall.

Stackars Christoffer igår. jag hade druckit kaffe under dagen så jag pratade säkert sönder hans hjärna. haha, inte för att han vore den första.

Det har visat sig att jag har en till allergi förutom mandlar, någonting i lilla menyn, Fridas och eriks potatis och kötträtt, jag tål int eheller julgranen. undrar hur långt min kropp tänker ta detta med att bara bryta ned sig själv. Det blir väl upp till bevis. men inga sådana tråkiga tankar idag. Det är trots allt dagen före doppardagen. jag saknar snö men jag har min fina familj runt omkring mig och känner mig allmänt barnslig. Guuuuu så mysigt.. bara tråkigt med allt tv-tittande.. aja jag får ta och anpassa mig för nu är jag ensam kvar i köket!

God Jul och varma kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0