Söndag

Wohoo, sol idag!! Måste ta mig upp ur soffan Är så försoffad efter att har legat här i mer eller mindre ett dygn. 
I fedags hade jag en mysig kväll med Emelie, vi åt taco och drack cider, hehe, och öl. Spelade familjespel med hennes karl och hans vän Christian. Efter att turturduvorna ville börja dra sig till kojs gick jag och Christian ut. Anchor för hela slanten men bara en timme. Mycket mycket trevligt.

KOm på att jag drömt att jag var gravid i natt. LÄSKIGT!! Jag hade en rätt stor mage och ont i ryggen. Hmm tolkar inte drömmen så mycket mer tillräckligt jobbigt att ha drömt det.

Mr A är ju i Barcelona. Det är rätt tomt. Han utgör ju en stor del i mitt liv och jag vänder mig till honom med mycket saker. Nu kommer vi inte ses på ett bra tag, men men så var det ju vid den här tiden förra året också. 

På tal om Barcelona. Jag längtar tillbaka så läskigt mycket. Däremot får planerna ligga på hyllan. Nästa år, så som Lina, jag och David konstaterat och räknat ned dagar för, ska bli vårt år. Nu ska saker och ting vända. Allt ska bli bra, 2008 har varit det lustigaste och kanske det jobbigaste året någonsin. Efter mycket förändringar under 2007 blev 2008 jobbigt och mest svårt att försöka vara stark genom allt. Usch usch usch. Samtidigt har det varit ett bra år då jag lärt mig göra mig förstådd på ett nytt språk, jag har rest och besökt Los Angeles, Turkiet och Barcelona i 2 vändor. Jag har träffat så mycket nytt folk och utvecklats som människa. Det är jag tacksam för.

Dagens Tove är en situation där jag och Tove pratar i mobil. Då bodde hon fortfarande hemma och det ringer i hemtelefonen. Jag hör hur det ringer samtidigt som hon springer runt och letar och hon letar länge.... Efter en stund tror jag det är hennes pappa som säger men Tove, ljudet följer ju efter dig kolla i fickorna, och där var den. Därför kallas Tove för piiip piiip. :D

Fint väder, upp ur soffan. Julklappsinhandling, jag har ju bara köpt EN. Hehe fast åstadkommit vissa själva. Men men okej hoppas ni får en fantastisk söndag, det ska jag! Ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0