Tankar

Mina provglasögon har kommit. Måste ha nya, METHA råkade ju slå mig i ansiktet när vi var i Turkiet så de blev för stora. Råkade och råkade....
Skitsnygga bågar var det i alla fall. Kan jag få alla tre?

Jag pratade med Tove i telefon. Hon är ju helt tokig och vi skrattar åt konstiga saker. Vi diskuterade skillnader mellan karlar. Hur ska de vara egentligen? Det låter så pretto med att säga att de ska ha moral, hehe kul att jag pratar i flertal, men vi är trötta på den här överdrivna grejen med en massa fina komplimanger, blommor och någon som drar ut stolen. Det kan väl vara kul en gång men smöra för fabian inte. Var hellre dryg och visa att du är en karl. Hahaha

Sabina, hon har varit med sin Anders i evighets evighet. De fungerar fint ihop. Nazanin har ju också träffat sin. Äh nog om karlar det är bara för det är kallt jag funderar över sånt.

Tittar på ett helt sjukt program på tevä. Kalifornien under kniven. Helt galet, jag har väl också tänkt på operationer någon gång men det är ju jag och mitt skeva jag. Däremot att göra är en annan sak. Människorna har så fel värderingar. Bygga upp ett självförtroende på att förändra till en helt sjuklig bild av hur man ska se ut. Och en av kvinnorna börjar känna att det är tid att träffa en man, därför måste hon operera sig? Det roligaste är att när doktorn pratar om brösten han gör just nu så säger han att de blir så naturliga det går att bli. Va? Jag som trodde mina var så naturliga som det går. Ojojoj, för evigt kommer jag vara singel om man ska behöva gå igenom sådana saker.

Denna extrema hets kring utseende är ju inte bra för barnen. Vill jag verkligen att mina döttrar ska växa upp och vilja se ut som en massproduktion av Cindy? Vill jag att mina söner ska växa upp och behöva pumpa muskler och vara solbrända? Nä tacka vet jag att vara rund över jul när det ändå kan behövas extra hull för att klara kylan och även om jag är vit så det bländar så trivs jag så fint i det. Mina barn kan gått ha råttfärgat hår vara blåa eller gula så länge de mår bra. Prioritera välmående och psyke, hehe bara för jag är så bra på det själv. mohahaha. Erfarenhet mina kära.... å detta blev inget bra jag delar nog upp den här i flera delar sedan för nu har det verkligen blivit virrigt. Men man ska skriva ned det man kommer på tjupp tupp

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så nu sitter du också i träsket? Haha. Intalade mig själv i många år att jag då minsann aaaaldrig skulle blogga.. Det sket sig kan man säga.. Fy för tråkiga praktikplatser:) Jobb hela veckan? Puss

2008-12-16 @ 21:57:25
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: Smeg

slog å slog ??? Minns inget

2008-12-17 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0