tragisk

som jag kan tänkas vara, delar jag mitt egna sällskap med den andra koppen glögg nu. Finfint ska det vara, upptappat i en av mammas få stora temuggar. Det är csi på tv, vilket jag borde sitta klistrad vid men sedan jag hittade var man kan se alla före de gått på tv missar jag ju ingenting då jag redan sett avsnittet.

Det kan ju verka väldigt ensamt att dela ensamheten med csi och glögg men det är på något sätt fint att kunna blanda ut julefriden på egen hand med en gnutta alkohol. Ska jag vara helt ärlig så börjar det klucka lite i magen när jag rör på mig dock.

Ensamhet är ju vackert på sitt sätt och framförallt väldigt lugnt. Skulle vilja sätta mig ned med min stickning, kärring som jag är ibland, men jag vet inte var den är och har framförallt inte tid med det. Ska egentligen duscha städa och diska först. Jag gillar ju människor men jag gillar att vara själv också. DÄremot så känns det lite jobbigt ikväll fr jag är väldigt kluven. Tove och hennes gäng ska ut och jag har ju en ny klänning jag skulle vilja köra in, men däremot så måste jag vara pigg och inhandla de sista klapparna i morgon, efter det tänkte jag mysa med familjen och hjälpa mamma med allt stök i köket, måste ju vara en förstklassig dotter nu när min ålder flyttats tillbaka till 16 här under mammas tak. Jag säger då det....

Feliz navidad, te extraño Barcelona y quiero regresar pronto... pero vale la vida es la vida, y mi vida es mi trabajo, que yo tengo aqui en suecia ahora... maldita mierda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0