Bababarcelona

Sitter här hos Janna i vårt regniga Barcelona. Inte mycket att göra är stan sover som ett barn lugnt till smattrandet av regnets droppar.

Det har inte hänt mycket denna gång. Idag har jag hjälpt Linnea över med lite nya saker till sin nya lägenhet. Vi åt lite på donken o gick sen o tog en kaffe på ett straightvänligt gayhotell. Nu är vi här o dricker lite vitt vin. Inte speciellt gott dock...

Jag har egnetligen inget att säga. Jag längtar hem. Saknar Micke... Micke vi måste ses snart. jag saknar Christoffer, vi får sova snart...eller vara fulla tillsammans. Sedan saknar jag som alltid familjen.. jag vill träffa alla när jag kommer hem. Jag vill mysa och känna mig hemma. Känner mig hemma här också men saker och ting har inte levt upp till min enligt mig låga förväntan. Jag kommer sakna mina bästisar här även mina festisar men i alla fall.. vi ses senare i livet igen!!


Jappjapp nu ska ajg koncentreera mig på vinet o Billy Idol.. det är fint det.. glömma regnet och söndagstristessen!!


Krama!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0