underbara jag

svettig och röd som en tomat. I mitt vackraste lag, förutom på bakfyllan. Nä usch, just nu är jag inte så het.. eller jo men det beror om man räknar i temperatur eller ej:)
Kom precis hem efter en joggingrunda med Jenny. Vi joggade 5 minuter och gick i 5 sen sprang vi 10. Hon SPRINGER, ska aldrig be henne om en joggingtur igen. Det är inte okej. hon har tränat så många år nu och är 8 år yngre. Jag har druckit öl och kommit hem från semester i barna som aldrig är nyttig trots att man promenerar en hel del där. Nä fr något flås hr jag inte haft på länge. 

I alla fall. Nu är jag nöjd. Stoffelix är sjuk, men skulle testa träna idag. Det är ju inte "friskt", trumvirvel för den. Jaja han är ju också ung i kroppen så jag får väl tro att ungdomar klarar mer än vi äldre, mohaha.

Nu ska jag vänta på att Jenny blir klar i duschen och hoppa in själv. Sedan ska jag ta och luska ut vad vi kan stoppa i oss till kvällsmål. 

Tjupp tupp ha en god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0