Usch

Känner inte alls mitt vanliga ta livet med en klackspark humör närvarande. Känner mig less, trött, hängig och ointresserad. Tråkigt nog så känner jag mig irriterande "tjejig". Sådär gnällig gällande att hänge upp sig på småsaker. Vill inget annat än att hitta tillbaka till min styrka, som må kunna tolkas bitter men inte alls har denna gråa jargong som vardagen idag.

Jag har sovit 14 tmmar... skulle kunna sova 14 till. DÅ är det väl illa? Ikväll ska vi på ett event, alla vi sminköser, det ska bli kul att vara alla samlade, bara att jag skulle fått in pengar idag och hade jättelust att shoppa, men dom pengarna kom inte.... det gör mig ÄNNU argare....

usch vad besviken jag är på världen. Skulle det inte vara mer än såhär? Depp depp depp o sen fest fest fest.... trots att fest inte känns som ett bra alternativ för dagen...

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0