senaste (snott från anna igen)

Senaste..

..äckliga lukt du känt: när jag städade hos bäbisarna
..goda lukt du känt: Mauro, när han kom hem från jobbet och pussade på mig
..gången jag kände mig lycklig: när Mauro kom hem och pussade på mig
..gången jag grät: för någon vecka sedan
..inköpet: mat för o göra taco
..spanet: min älskling när han kom hem från jobbet
..person jag velat ge en käftsmäll: Den senaste jag bara ville eller gav? förra veckan när jag blev rånad, han som tog kameran
..låt du hörde: Looking like a fool with your pants on the gorund
..film du såg: den där om en mus som är en hjälte
..mat du åt: Maten står bredvid mig, men tomat åt jag idag
..kramen: MAURICIO ACOSTA <3
..pussen: MAURICIO ACOSTA <3
..festen: I LÖRDAGS, HEJDÅFEST FÖR PAULA OM 3 ÖL INTE RÄKNAS FÖR DET VAR IDAG
..resan: Är ju i Colombia likcom, men resan till Medellin och Santa Fe Antioquia med mau
..glädje: Rädda 2 hundvalpar från gatan
..dröm: Inatt att jag var på ett hotell i Bogota (lyxhotell) och letade efter en hiss för att hitta Mauro
..boken du läste: Något om psykiatri eller lögnläsare eller liknande
..personen du träffade: Mauro <3
..personen du pratade i telefon med: Lulu, Maus moster
..personen du fick sms av: Mauro <3
..gången du åt en 7-eleven korv: Oj, 2 år sedan när jag höll på att svimma på stan... gillar inte deras körv
..gången du bajsade: I förrgår
..gången du var utomhus: någon timme sedan
..gången du sov: I natt men rätt dåligt faktiskt, lär bli bättre idag om jag lyckas dämpa kafferuset med någon öl till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0