Bogota

Jag har varit här i 2 månader nu. Jag trivs, Eller jag antar att det är tecken nog på att jag trivs. Jag har dock flyttat. Jag bodde hos Mayda och Javier först, nu bor jag med Mauricio.
Mauricio vackra fina, jag vill inte åka hem utan honom.
Vad har jag gjort egentlige, vart runt, i parker med auros agressiva hund Dali. Dali är inge tproblem hemma, han har visat upp vissa tendenser till agressivitet mot människor, men det är när han är nervös eller när någon full polare kommit hit och klampat omkring. I övrigt är han bara agro mot andra hundar. Ett helvete att vara på promenad med denna hund
Idag, i natt ska vi i alla fall åka till Medellin. Ska bli kul. Jag har ju firat jul och nyår här, jul var ju inte mycket direkt, värsta julen någonsin, var det ens jul? Nyår var bättre lite tokigt som vanligt när Mauro o jag hittar på något men det var skoj och vi hann träffa många olika människor. Vi fortsatte vara vakna hela dagen mer eller mindre och solade i parken här utanför. alla var inomhus trötta efter natten så Dali fick springa lös i timmar. Vi köpte vatten o dricka på påse men hade vattenkrig i stället. Till sist somnade Mauro men jag var vaken och sprang omkring i solen. Det var en riktigt fin första dag på året, förutom attjag totalt brände sönder min rygg och rätt illa om låren och FÖTTERNA också :)
Bilder lir väl också men blir lite senare för de nyaste finns fortfarande inte i datorn men det är underbart här. Jag har fått uppehållstillstånd till 5 mars så blir kvar ett tag till.
Ha det gött och disruta det göra jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0