Some questions...

Är det nåt du absolut inte äter: Banan
Vad sa du senast: Beso ciao
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Epok som i hur långt tillbaka? 50- 60-talet hade jag velat uppleva
Sommarplaner: Antar att det blir Sverige.. iaf för en sväng om inte är det väl att försöka tjäna pengar här i colombia
Favorit väder: Sooool, behöver inte vara för varmt, bara jobbigt om man vill göra saker
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Antagligen tandborste, kudde och Mauro

Tror på liv på andra planeter: Det rör mig faktiskt inte, det räcker nog med att denna värld är stor och förstörd
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, jag var 6 år och kär i en kille, Jacob Orlunder det varade länge men sedan bytta han dagis och jag flyttade,.. vi möttes när vi var 16 igen hehe
Älskar du henne/honom fortfarande: Hahaha näää
Har du några homosexuella vänner: Varför skulle det spela någon roll, jag har inte mina vänner i fack. Mina vänner är individer och det är vad jag värdesätter
Tror du på mirakel: Jag tror att saker händer som kan anses vara utöver det vanliga, men inte bara positiva. 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, men hur länge är för alltid?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, men jag tror inte på dess existens så som i böckerna
Stjärntecken: Tvilling 
Äckligaste insekten: Gräshoppa, de stora iiuuu dom ger mig creeps
Största svaghet: Självdestruktiv
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Röntgensyn haha nä vet inte
Skriver du dagbok: Lite kladdar jag nu när jag är på resande fot, annars skriver jag mest poesi
Gungar du på stolen: Ja och vickar och drar upp benen och sitter illa och ibland missar jag stolen när jag ska sätta mig och ibland vippar jag...
Vilken hand håller du gaffeln i: Hahaha Annas svar var jättekul på denna... den jag känner för att äta med, men jag använder höger
Är du rädd för blod: Vet inte ibland blir jag illamående och det luktar ju inte godis direkt
Saltar du på maten: Jaaa, jag ääääälskar salt, men vet att det inte är bra o äta mycket :(
Gillar du att sjunga: Till Winnerbäck ja
Anser du att du är stark: Jodå psykiskt...
Brukar du sola: Nä har faktiskt solat lite här i Colombia, normalt sett solar jag aaaldrig..
Vad gör du om du får hicka: Hickar antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0