tidig morgon

Nog för att jag vaknar tidigare än såhär då och då men väldigt sällan av mig själv. Jag sade till Jenny som är här på prao igår att det är så skönt dagar när man vaknar tidigt för dagen blir lång och man är vaken under de ljusa timmarna, men alltså, skärpning (!!!!) det menar jag ju inte så att jag själv behöver vakna såhär dags. Jag kommer ju att ara slut vid 4 i eftermiddag.

Jag saknar Micke. Jag blev så van att umgås med min fina vän och nu har vi inte skrattat tillsammans på jättelänge. 

Vad ska jag göra av dagen idag? Jenny är min praoelev som sagt och eftersom jag inte mår helt bra tänkte jag att hon bara skulle få sminka någon. Eventuellt åker vi till butiken en stund och städar lite. 

Usch vad dåligt jag skriver idag... lite beror det på att min tatuering, den nya i handleden rispar lite emot täcket och det kliar så för jävligt nu när det är skorpa.

Kram på alla

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, får hälsa o tacka =P

Ja, som det ser ut nu är jag "ledig" ons och tors eftermiddag, hela fredag, och helgen vågar jag inte uttala mig om än=P Några idéer? Är väl hemma från två idag med kom jag på... Puss!

2009-04-21 @ 12:17:50
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0