Morgon med Kasabian

British Legion, en mysig låt. Inte pigg start på dagen men skaplig. Har varit duktig och joggat o promenrat 2 dagar nu. Hehe, det är nu det börjar skita sig. Träningsvärken är inte lika överjävlig som igår så lite ny dos av detta borde jag kunna införskaffa till imorgon.

Ska snart iväg till jobbet. Rätt skönt att vara uppe så tidigt... tror jag ska gå lite tidigare hemifrån också och unna mig en kaffe i väntan på Rikard som ska köra mig ut till hangaren där vi spelar in Sveriges värsta bilförare. Idag blir en lite längre dag än vanligt. eller i jämförelse med vad? Hehe... inte så farligt lång. Imorgon är jag ledig och på lördag är det semester. Undrar om man har internet i stugan i fjällen?

Well, well. Välkommen hem ni trupper från söder och hoppas att tiden med snö och storm här i Sveriges känns svalkande och omfamnar er som en välkomnande famn hem till ert trygga...

Ha en bra dag!

Tjupp tupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0