arrrrrg

är precis vad jag är. Jag är så djävulskt trött på allt. Trött på väntan på pengar som aldrig kommer, trött på människor som vet men inte gör (tröga jäfvla as), trött på frågor utan svar och svar till ingen mans fråga. Ja och så är det. Livet är la fint, men hur sjutton ska man kunna njuta under dessa omständigheter. Det tar ju fan inte sluta. Jag sköter ju mitt, varför ska det vara så svårt att man får tillbaka på samma sätt. Jag gör ju fan inte bara det jag behöver jag tar hand om o hjälper till, jag gör om du frågar eller ber, va fan får jag inte tillbaka på det för?

ÅÅÅÅÅH


Nu har jag triggat igång ilskan i mig själv ännu mer, jag som tänkte lugna ned mig med att skriva. Ska som terapi ut o springa en sväng då och jag ska le mot lla jag möter, då har jag poff lurat hjärnan och är tillbaka i det tillstånd jag vill vara, om man bortser från trött pank o understimulerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0