luktar rök

grannen har haft fest på balkongen hela kvällen och mitt fönster har varit öppet å nu när jag kom in på rummet så är det rökfyllt. Mysigt.

Vad saker händer, inser att jag har varit lite dålig med update men i och med att jag skriver för min egen del så wtf.

Jag har det rätt bra i dagarna. fortfarande fattigast av alla jag känner men vadå, det blir snart ändring på. Jag har vänt på dygnet, idiotiskt. Höll på att boka biljett till Peace and Love idag. Men sen blev jag bokad på jobb.. hehe så finalen på veckan firas av i Linköping, men det är inte illa pissat det heller. Linköping, jag har faktiskt fått ett större behov av att vara där än vad jag haft på länge. Jag inser hur många fina och viktiga vänner jag har där. ta Anna till exempel, fy alltså, jag förstår inte hur vi stod ut att leva så långt ifrån varandra när hon bodde i Göteborg. Hon ska vara nära mig helt enkelt och så är det. Det blir skönt i alla fall, krama på Tim som stretar emot o gosa med Erik o Frida sen sitta på Annas balkong dricka vin med sprite och röka blend menthol. Längtar

Micke Micke Micke, jag blir tokig utan dig. Jag måste försöka åka ned nu. Jag hoppas jag kan åka nästa vecka, Några dagar i Vimmerby är ju inte fel. Bo på hotell Ronja o vandra i Astrid Lindgrens värld... för mig själv... men men jag trivs i mitt egna sällskap så länge solen är uppe. Där lär också bli vinkväll, fast rosé. Längtar

Igår var jag med Nack. Inte träffats på säkert 8 månader. När jag ramlade på scenen nere på... ja nån klubb på Stureplan jag inte minns vad den heter nu på småtimmarna. Tjena vad jag fick bjuda på mig själv den kvällen. Haha. Fastnade med foten i mattkanten dom misslyckats fästa så bra på scen, när jag skulle springa ut så jag åkte med näsan i golvet. Oj ojoj
Det var i all afall underbart att träffa Faranak. Sedan tidigare hade jag varit o firat Emelie i förhand. Alltid kul o träffas, speciellt nu när det inte varit så extrem tid mellan ggrna. SKönt att bo "nära" ngn i sthlm. Kungliga Hufvudstaden. Jaja, nu ska jag sova knappt tre timmar innna jag ska upp o jobba i butiken. puss kram o klappen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0