tänk om jag kunde flyga

då skulle jag flyga iväg o lämna er

Camilla tipsade mig om Melissa Horn, japp hon hade så rätt. Jag gillar. Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut nanana

Jag har en god stämning i kroppen. Känner inte för så mycket djävulskap. Skulle kunna nita mig i örat o vara nöjd. Well, usch nu hittade mamma en annan låt, lasarettsvisan... gråtigt allt blev då.

Linköping min stad. Men nä vill ju inte bo här för det. ett mord till på en kille här ifrån. Vad är det för mörkt täcke som har bäddat ned Linköping? Någon blir mördad någon mördar. Jag hinner inte med, jag blir förvirrad. Jag vill inte. Vad var meningen med att läsa tidningen och veta om misären vi lever i. Det får va slut, ja fy fuck, så tack men nu checkar jag ut.

Sitter i alla fall  i Linköping. Det är vackert det. O ikväll får Ågatan passa sig, det blir 800 grader och jävlar i sig om det inte blir en vårdlöst aktiv och snygg stämning med brunbända ben och solblekt hår. Gäller dock inte mig

Winnerbäck, Winnerbäck, Winnerbäck gamla låtar idag. En söt liten flicka och Balladen om Pippi, Rasmus o Ronja

Nä nu måste jag göra något annat man blir ju deprimerad av att sortera sig själv i dessa mörka tider ut i solen o njut istället tjupp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0