bloggare

Jag var precis inne på lite olika listade populära bloggsidor. Jag läser aldrig andras bloggar, jag är inte intresserad av vad främlingar gör med sin tid. Men tänkte jag skulle kika i alla fall, man ska inte döma utan att ha argument. DET ÄR HELT TOKIGT!!! Unga som fan är de allihopa. Vissa är inte ens könsmogna för fabian!!! 

Det skrivs om vikt och festande. Det är asbra o festa det tycker jag också men det är tragiskt att se 14åringar som försöker se ut som 18 i alla fall. Bruna i ansiktet som jag här inte vill uttrycka i ord, ljusa läppar o kladdig mascara. Söndernoppade ögonbryn och blonderat hår. Har jag missat något? Nej, vi såg likadana ut vi när vi var 14. Ska modet aldrig träffa den åldern? 
GOsh vad jag är lycklig att min fjortonåriga lillasyster inte ser ut så. 

Läskigt värre är också att de skriver om hur de äter... eller snarare inte äter. Så de kommer se ut när de blir äldre. Stackarna, det är väl int bra att bara dricka cola? Well logistiken dog med hedenhös och nu ska jag på riktigt ta mig upp ur sängen

svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0