Mitt svarta bröllop

Jag och min ångest står vid ett altare av sten. Så starkt och med ihopbundna händer. Vi lovar varandra evig trohet och och ser varann djupt in i ögonen. För alltid ska du finnas vid min sida och jag ska alltid vårda dig, går våra löften. Alltid ska vi känna av varann som de skuggor vi är. Japp, nu och för alltid finns vi som ett...

Himla väder. lågtryck gör mig dum. Jag mår illa av huvudvärken... ska ta en ipren och återgå till soffan. jag försökte göra något av dagen

Var förbi Metha en sväng och fick skor hennes dotter har växt ur. Imorgon tänkte jag umgås med Tove... Idag ska jag nog träffa Christoffer men först bli av med denna värk.

Ha en jättetrevlig röd dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0