nu är det dags

att ta tag i allt. Nu är det dags att bli frisk. Nu är det dags att läka och få ordning och reda.
Min maniska städning återgav mig väl en del av det kontrollbehov jag antagligen behövde få tillbaka men nu måste jag få reda på allt.
Inte gjort något åt mina vänner. ingen vet att jag är här.. nästan. Men vi får ta det längre fram. Insett att jag måste ordna ihop någon trasa att ha på mig på min systers bröllop. Jobbigt.. jobbigt med tillställningar. Jag går inte för min egen skull. Förlåt alla vad självisk jag är men antagligen inte tillräckligt eftersom jag kommer att gå.

Var hos läkaren. Lämnade prover. Hon klämde på mig här och var och lyssnade på mitt hjärta. Japp fysiskt existerar det. Det bankar än. Jag ser ut som en heroinmissbrukare på armarna. På akuten i måndags natt tog de två rör blod ,och 300 kronor för att sitta och vänta i 5 timmar, ur min vänstra arm och idag fick jag lämna 2 rör till i högra. Ont när jag böjer på armarna... surt. Lämnade andra tester också och ska tillbaka i morgon och lämna fler. Vi får väl se om jag går att läka. Jag ska inte äta. Måste fasta ett tag. Leva på vatten. Gott låter smaskens

Nu ska jag göra något annat... klagomur idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0