så trött

och hungrig!!! Jag fastar. Nu äter jag iofs en smörgås. Det har aldrig varit så jobbigt att sluta äta. Jag har gjort det förr men på eget bevåg, nu när jag bara inte ska är det jättejobbigt!
Det handlar om mat på tv, i serietiningen jag läste, Frida och Erik pratar mat, mamma har lämnat vad som ska bli dagens middag framme på köksbänken. Öppnar jag fönstret går någon förbi med en nyhämtad pizza. Det är lönlöst. Försöker sova bort tiden. Jag blir ju andfådd och får hjärtklappning så fot jag är uppe och gör något i alla fall.

Jag är så arg. Jag är så arg att jag vill ge någon en riktig näve med knoge först i armen, eller eventuellt sparka någon på smalbenet. Jag sparkade på Erik i onsdags men jag fick ont själv och alla, nklusive jag själv, skrattade åt mig. Nu har jag ett blåmärke på foten.

Undrar vilket beteende jag faller tillbaka i nu då. Får ju ångest av att äta en skogaholm redan, andra dagen in i fastan. Bra, bra!! 

Jaja hoppas jag blir smal på detta plågeri i alla fall... annas är det ju helt lönlöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0