shitan

pomfritan... allergi idag. Vet inte varför. Nyser och gråter. Well.. livet är ju inte mycket gladare i alla fall. Vad speciellt det är egentligen. Igår vaknade jag och var jätteglad, trots väckning, och pigg hela dagen. Idag har jag fått vakna av mig själv, ändå helt nedstämd och förbannad på min omvärld. 

Skulle egentligen springa till af nu direkt men jag gick o lade mig i sängen igen. Det är så varmt och mjukt och skönt här. Det är superfint väder idag. Det gör mig inte gladare.

Jaja, inget att göra. Får försöka lösa denna nedstämdhet, ta mig i kragen o krypa upp... men inte än.. jag väntar en stund med det.

Ha en fin dag önskar panka jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0