Lördag

Jag är så gasig! Min mage är jättestor. Som valparna. Wel ell, vi ligger i sägen och mitt batteri på datorn tar snart slut.
Idag är hejdåfest för Paula com ska åka iväg till ngt land. Vi får se om vi går förbi en sväng. Har lust att sminka mig efter att ha tittat på bilder på en människa jag inte tycker om.
Dali är kvar men Mauro kanske ska lämna tllbaka honom till gården där hn hämtade honom, jag hoppas jag gillar inte den aggressiva idiothunden.
Vi vet inte när jag ska ha min mens och det känns som länge sedan sist så Mauro är orolig att jag har en bulle i ugnen, hoppas inte. Det har gjort mig trött bara 3 dagar med valpar. De bara bajsar och gnäller även om dom är hur söta som helst och jag tycker sååååå myckt om dom. Bara jobbigt när Dali är här för vi vet inte om han kommer att attackera när vi har dom utanför sitt lilla minirum.
Nu ska jag göra något annat svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0