68 frågor jag snodde av Anna, vad dålig jag är

.Vad är klockan: 7.50 pm
2.Vilket namn stå det på ditt födelsebevis: Nina
3. Antal ljus på din senaste tårta: Äter inte tårta så därav inga ljus
4.Husdjur: Nope, har Sara i Sverige och Mauro och hans hund här
5.Hårfärg: Blond just nu med lila och rosa
6.Favoritfärg: ROSA och röd
7.Piercing: 3 i vänster öra, varav en i själva fnörpen närmast kinden 3 i höger öra. Navel, haft i tunga underläpp klittan, just nu i överläppen, (medusa), näsan för andra gången
8.Tatuering(ar): 3 stycken, handleden ryggen och skinkan (sistnämnda var jag 16 när jag gjorde)
9.Födelseort: Linköping
10.Bostadsort: Stockholm just nu Bogota, Colombia
11. Har du varit kär: Ja tyvärr
12. Har du varit i några andra värlsdelar: Ja syd amerika och USA
13. Har du varit med om en bilkrasch: Ja, skadade nacken för flera år 
14. Kaffe eller glass: Kaffe lätt
15. Snuttefilt eller kramdjur: Isis
16. Lyckotal: 13
17. Favoritfilm: Pirates of the Caribean 
18. Bästa semestern: Oj jisses vet inte, kanske Cypern för det var första gången jag var utomlands, kanske Frankrike de tre somrarna med Challe för vi gjorde så mycket bus, kanske Barcelona för att jag hälsade på vänner kanske Öland när jag var liten för vi var tillsammans hela familjen... osv
19. Favoritmat: Lasagne
20. Bästa veckodagen: är ju olika hela tiden
21. Senaste låt du har lyssnat på: Agarra mi mano- sean paul, men Mauro trallade på den
Favorit TV-program: Two and a halv men, The Big Bang Theori
23.Favorit blommor: Inte en aning, gillar alla olika färger former och är dålig på namn
24. Tycker inte om: när ögonskuggor går sönder
25. Sport att titta på: Fotboll helst när lillasyster spelar
26. Snabbmatrestaurang: MAX lätt mmm maxmål lökringar och deras orginaldip eller kanske med varm cheddar dip
27. Senaste sjukhusvistelse: Blodprov för att få reda på min blodsort
28. Favoritdricka: Vatten
29. Vem fick du senast e-mail från: Mamma
30. Är du dömd för något brott: jo då så att...
31. Vad gör du när du är uttråkad: sover
32. Fras/ord du använder (för) ofta: jisses amalia
33. Vän som bor längst ifrån dig: Just nu alla typ
34. Vad retar du dig på: Föräldrar som matar sina barn med onyttig mat
35. Det bästa du vet: Familj och vänner
36. Läggdags: olika hela tiden
37. Vad är klockan: 8.15 pm
38. Favoritlek: jisses inte en aning
39. Favoritfilmmusik: Filmmusik som i vad? Det är väl någon av låtarna i Pirates of the Carribean
40. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Förlåt
41. Gillar du snö: JA det är klart!!! Det är vackert älskar snowboard det lyser upp 
42. Favoritglass: Gillar inte glass men när jag någon gång äter är det väl sorbet typ alla utom mango eller GB sandwich
43. När köpte du något åt dig själv sist: Som vad? Igår köpte jag mig två öl
44. Är du långsint: jepp
45. Vilken är din bästa egenskap (finns för många): Duktig med människor
46. Skulle du döda en kattunge om du fick 20.000 kr: Nä jag kan inte ens döda en mygga
47. Vad gör du nu: Ja det är väl ganska uppenbart, svarar på detta....
48. Vilket djur skulle du identifiera dig med: Enhörning, fantasi fantasi fantasi
49. Vad fascinerar dig hos en annan människa: Ärlighet, öppen för nya människor situtioner kulturer osv, kreativitet, massa mer
50. Senaste pojkvännen: Senaste??? Det är väl nuvarande... Mauricio Acosta
51. Favoritgodis: Kritor, choklad, surt, lakrits.. o mmm här i Colombia finns inget gott godis :(
52. Spelar du nåt instrument: näää är inte värst musikalisk
53. Vilken/vilka sporter gillar du mest: F O T B O L L
54. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa: Lars Winnerbäck, igen...
55. Vilken film såg du på bio senast: Oj jisses, jag går aldrig på bio, kansk i Barcelona Vicky, Christina Barcelona eller ngt heter den
56. Senaste köpta skiva: Minns inte jag köpte ett helt gäng med massa gammal rock
57. Bästa känslan: Lycka, kärlek, nyfikenhet
58. Samlar du på något: nä önskar jag kunnat säga pengar men inte ens det
59. Är du feminist: Beror på vad det innebär. Innebär det att jag står upp som kvinna och tror på jämlikhet så ja om det innebär att jag inte rakar mina ben så nej
60. Om du var ett instrument, vad skulle du vara då: Munspel
61. Bästa kompis: Mina syskon, Jenny, Erik och Tim
62. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Rockig kanske
63. Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: Att jag är magsjuk
64. Har du en mobiltelefon: Ja en gammal gammal gammal
65. Vem är du kär i just nu: Mauricio Acosta
66. Vad är det vackraste som finns: olikheter
67. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Det är väl intressant varstans nytt
68. Vad är klockan nu när du är klar: 8.42 pm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0